sâmbătă, 29 decembrie 2012

Darling, you can keep your hat on




Hello lovelies!
So Christmas has come and gone and it left us some beautiful presents as you have seen. Here I show you some of my presents my (lovely in my opinion) burgundy hat and my black and white blouse. I have always admired women who wore hats but I have never found one that fits me and looks good so this one was a "miracle". I really like it and I think you'll see it very often on my posts.
Hope you like it!

S-a dus si Craciunul, ne-a lasat cadouri frumoase si multe momente de neuitat alaturi de cei dragi. Astept de ceva timp sa va arat aceasta palarie, de care m-am indragostit complet. Mult timp am admirat persoanele care alegeau acest accesoriu si nu-mi gaseam "perechea". Insa in acest an rezolvat si aceasta "problema". Pentru fiecare din noi exista modelul potrivit asa ca sa o stapaniti sanatoase daca ati gasit-o si nu incetati cautarile in caz contrar.
Sper sa va placa!















Outfit:
Blouse: New Look
Pants: H&M
Hat: H&M
Boots: New Yorker
Gloves: Camaieu

6 comentarii:

  1. foarte dragutza palaria :* sa porti mai des culori deschise, iti sta foarte bn :>

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place paltonul, am swi eu unul asemanator! LMA pentru anul care vine
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragele mele,

    Va urez un 2013 plin de bucurii, multa inspiratie si cat mai multi unici!

    La multi ani !



    Pupici, Silvia

    www. rock-and-roses.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. You look absolutely fab!!! love your style!

    Wish you an amazing new year!
    Kisses, Lucy:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa e palaria, iti vine f bine iar culoarea e superba!

    Va doresc un an nou minunat!

    Dora

    RăspundețiȘtergere
  6. draguta palaria, din pacate eu am parul scurt si nu pot sa port una asa mare!

    http://www.thestunninglook.com/

    RăspundețiȘtergere